مين بقلم الشاعر طارق اسماعيل
مين..
مين اللي قال إني مش بهواكي
دة أنا اللي دايب ف هواكي
من سنين وانا قلبي عليل
وكان مستني لواكي
بحبك انتي
ماانتي حياتي ودنيتي
وفرحة قلبي وبهجتي
بحبك انتي
ماانا روحي فيكي
وقلبي ملك اديكي
تعالي هنا جنبي
وسلمت لكي امري
بحبك انتي 🌹
....
بقلمي

0 تعليقات:
إرسال تعليق
الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]
<< الصفحة الرئيسية