حلم ومواجع
اااااااااااااااااااااااا
يكفي منك حلم
يسهرني طول الليل
تودعني وبعدك اري
بعدك في بعدك الويل
يكفي منك نظره وتبعد
ويعذبني الحنين بعدك
ما أنا لو كان قربك عذاب
وشوق واناجي الليل
وتروح وأنا مجروح
وعايش مع ذكري وويل
أبوح باللي سهرني
بين نفسي وبين صمتي
وأنت ما رأيت في حبك
غير عذاب سهر وويل
طيب لو أنت كان في حبك
خير كنت حاستني وطيفك ما أتاني
وسهرني
كفاني منك حلم
اقول فاكرك وعيونك القاسيين
اقول واتاري ولا أنت داري
اداري حبك سنين
اداري حبك والحنين
عايش في أحلام عودك
وينظروني وعيون تسأل
عيون تسأل عن سهري
ويقولوا ما في حد خالي
وسبب سؤالي لو لقيتك يومين
إيه قلبك ما حايلتك سنين
واقول كفاني أعيش في حلمي
واصبر روحي واقول راجع
وأنا أدمنت عذاب بعدك
أنا أدمنت سهر الليالي والمواجع
عايش في حلم المواجع
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهدي الشندي مصر


0 تعليقات:
إرسال تعليق
الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]
<< الصفحة الرئيسية