واجمل مافيك يابحر
انك بتسمعنا
بتمحي الخلاف لو دهر
وفي لحظه تجمعنا
وبتطبطب علي قلبنا
لو نزلت ادمعنا
وبترجع لنا اللي هجر
واللي ودعنا
وبتسعد المبتلي
وبتشفي اوجاعنا
واجمل مافيك يابحر
بتسعد الناظرين
بتمحي الهموم لو نهر
وتجبر قلب حزين
وبتجمع الاحباب
وتحن علي المساكين
ياللي نسيمك فاق
الفل والياسمين
وفيك راحه وبصراحه
بتريح العاشقين
☘️☘️☘️☘️☘️☘️
بقلمي ياسر احمد


0 تعليقات:
إرسال تعليق
الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]
<< الصفحة الرئيسية