أدبية…شعرية…ثقافية اجتماعية
ياصبر
يادنيا فيكى بشر صراخهم مش بصوت
الصبر ليهم دوى لو عاشو من غير قوت
وشوش ومتبسمة والقلب طعم التوت
ايه يعنى حبه وجع من قسوة المخاليق
والله بكرة تروق لو فيها مليون حوت
شعر اسامه بهنساوى الرفادى العبيدى
مرسلة بواسطة ملاك @ فبراير 13, 2024 0 تعليقات
الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]
<< الصفحة الرئيسية
الاشتراك فيالرسائل [Atom]
0 تعليقات:
إرسال تعليق
الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]
<< الصفحة الرئيسية