اذتني كثير بقلم الشاعر ايمن شتا
#اذتني_كتير
#كلمات_ايمن_شتا
اذتني كتير... وحبيتك
ظلمت قلبي واستحملت
دخلت قلبي كان بيتك
ومن غدرك انا اتألمت
...
وسبت الجرح يألمني
يفكرني بجرح زمان
وفكرتك سند ليا
لكن قلبي طلع غلطان
اذتني كتير...
...
اذتني بكسرة لنفسي
وبغرورك وافعالك
وجيت على نفسي واتحملت
وكنت خايفة اقولهالك
اذتني كتير...
...
غرورك كان سبب ضعفي
وحبي ليك بيهزمني
وخوفي لو تغيب عني
دا وهم كان بيسكنني
خلاص من وهمك اتحررت
خلاص أعلنت عصياني
ومن غدرك انا اتدمرت
بقيت شايفك واحد تاني
....
ظلمت قلبي واستحملت
دخلت قلبي كان بيتك
ومن غدرك انا اتالمت
اذتني كتير... وحبيتك
اذتني كتير...
....
ايمن شتا

0 تعليقات:
إرسال تعليق
الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]
<< الصفحة الرئيسية